منى فاروق تجيب على متابع مدح جمالها

فاجأت الفنانة منى فاروق أحد متابعيها كان قد أبدى اعجابه بجمالها برد غريب وغير متوقع.

وكانت منى قد نشرت عبر خاصية القصص المصورة الملحقة على حسابها الخاص على “إنستغرام” صورة لها ظهرت فيها بإطلالة مميزة، ما دفع أحد متابعيها للثناء على جمالها في الصورة لترد عليه بشكل مفاجئ بقولها: “آه والله وفي الحقيقة أجمل”.

وكانت منى فاروق قد كشفت في وقت سابق عن عن غضبها من بعض المتابعين الذين ينتقدون تصرفاتها غير ناسين أزمتها الماضية والتي أبعدتها عن الفن طوال أربع سنوات.

 

وكتبت عبر ستوري حسابها الخاص بـ”إنستغرام”: “يلا الاستوري دي اعملها ترند كمان ياللي مش بتخافوا ربنا بجد عندي سؤال مهم ..؟؟ ليه مركزين في حياتي ..؟ ليه كل حاجة اعملها تطلعوها ترند ..؟ ليه مش سايبني في حالي ..؟ ليه مش عاوزني اعيش زيكم ..؟ ليه مش عاوزني اشتغل واكبر وانجح …؟؟ ليه بتحاسبوني ..؟؟”.

وأضافت: “ليه بتحاربوني في رزقي وحياتي..؟ ليه مستنين ليا أي حاجة عشان تتكلموا عني وعن عرضي وأهلي ..؟ ليه مستكترين عليا أي حاجة حلوة تحصلي ..؟ ليه كل يوم أصحى على خبر أوحش من اللي قبله ..؟ ليه بتطلعوا إشاعات رخيصة عني..؟؟ ليه انا شغلتكم …؟؟ ليه بتتكلموا عني بالباطل حتي لو طلعت قولت كلام عادي …؟ ليه عاوزين بتوجعوني …؟”

وتابعت :” ليه مش من عاوزني أعيش …؟ ليه مش بتفكروا في أخرتكم …؟؟ ليه مش بتفكروا لو ربنا كشف ستره عنكم هيحصل فيكم إيه ..! حسبي الله ونعم الوكيل في كل إنسان بيتكلم في عرضي ويقول إشاعات وکل إنسان ربنا ستره دي نعمة مش حاسس بقيمتها عشان مش بتحافظ عليها وحسبي الله في كل إنسان بيكره جمهوري فيا…. ربنا موجود وهينصرني علي كل ظالم .. من كان منكم بلا خطيئه فليرمها بحجر دع الخلق للخالق حسبي الله ونعم الوكيل”.

 

عن admin

شاهد أيضاً

رانيا يوسف مع سمية الخشاب

بعد سلسلة اعتذارات متتالية من بعض النجمات عن عدم المشاركة في فيلم “التاروت” الذي تعود …

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.